fredag 3. desember 2010

Påfyll i Eplabutikken og på Krukkehuset

Dei siste dagane har i stor grad gått med til å fylle på med varer i Epla-butikken min og på Krukkehuset. Forrige helg tømde eg både eine og andre plassen for å ha med meg til Julegata i Moloveien. Det gjekk veldig bra der, men eg hadde framleis eindel att når eg kom der i frå.:)

epla_03desember_2010

Ellers så var eg så heldig å få ein av juleenglane mine blant dagens forelskelsar på framsida av Epla i dag.:) Tusen takk til søte snille Gnist som tok meg med ♥

God helg alle i hop :)

9 kommentarer:

  1. Jeg la merke til engelen din! Min flotte lilla engel henger så flott i vinduet her;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å hørra at det går så bra med salget ditt da! Ikkje overraskande da, flinke du :o)

    Håpe du får ei kreativ og flottanes helg.

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye fint du har laget :-) Jammen godt jeg plutselig falt innom bloggen din :) Ønsker deg en god helg også!

    SvarSlett
  4. Ingenting å takke for det!! Hjertene dine er også kjempefine! Så lurt å ta bilde/snapshot av forsida på epla. Nå sitter jeg og følger med og fryder meg over hva som er solgt :-)

    SvarSlett
  5. Hei og hå! Ville bare si ifra om at du vant adventslotteriet hos meg igår! Send meg adressen din og plakatønske på sheneligans@gmail.com, så får du den snart i posten! :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig mye fint du lager!
    Nå må jeg inn på Epla og kikke også :-)
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  7. Hvor ser det spændende ud, jeg må hellere ind på epla :)

    SvarSlett