søndag 16. oktober 2011

Det er betre med ein fugl i handa enn ti på taket……

sommar_haust_2011 079

I sommar vart eg den heldige eigar av dette maleriet :) Det er mala av Line Katrin Moe, ei fantastisk kjekke og dyktige taus eg er så heldig å ha vorte kjende med. Du finn bloggen hennar her og Epla-butikken hennar her.  Eg veit ikkje heilt om eg heller ville hatt ein fugl i handa, synest eigentleg det er greit dei held seg på taket… og denne eine spesielt ;)

No heng maleriet og prydar veggen vår saman med eit maleri av Ingjerd Havåg. Vakkert! Og enda vakrare i verklegheita sjølvsagt!sommar_haust_2011 079

Det er godt å vere litt i gong igjen her på bloggen. Det har stått relativt stille ei stund..

Eg har eit lite syprosjekt også.. Her er eit lite glimt.oktober_2011 001

Håper alle som er innom får ei strålandes veke :)

7 kommentarer:

  1. Appetitt-vekkjande bilder du har pryda bloggen din med i dag! Kjekt du er her etter gammalt.

    Marian

    SvarSlett
  2. Har sakna deg, flott at du er tilbake.
    Nydelege maleri.
    Ynskjer deg ein kreativ haust.

    Veronica

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, begge to! Og veldig kjekt å sjå deg tilbake her, har savna deg:-)

    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Åja, jeg elsker streken til Line Katrin, har allerede kjøpt både bilde og gavelapper i butikken hennes. Helt spesielt fine ting som fortjener mye mer oppmerksomhet!!

    SvarSlett
  5. Takk for gode ord:)Og du, såååå kjekt å sjå deg her igjen. Du stråler så fint gjennom bloggen din og gleder meg dine flotte kreative ting. Gleder meg til å sjå kva du syslar med. Supergod klem

    SvarSlett
  6. Kjekt å se deg her igjen! Fine bilder begge to, så fine farger sammen. Nå skal meg og Belkinien haste avgårde til kino, en super søndagsaktivitet. Fin dag til deg!

    SvarSlett
  7. If you have toys and children clothes you don”t need pleas contact me or send them
    to me : Ionescu Otilia , Romania , Plopii slavitesti , 147255 , Teleorman
    thank you !
    Ps. Greate blog!

    SvarSlett