tirsdag 30. mars 2010

Påskehøner




6 kommentarer:

  1. Kjempe flotte påskehøner!

    SvarSlett
  2. Wow så flotte påskehøner, kjempestilige!!

    SvarSlett
  3. Etter ei anbefaling på Beate's blogg, jepp,ho øvst på kommentarlista her,så vandra eg rett inn hit. Og det er heilt sant som ho skreiv, at du får til det vesle ekstra i handarbeida dine ;o)
    Ynskjer om god påske!
    Siri

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine kommentarar og varmande ord! Og takk Beate for at du sender nye besøkande min veg.:) Eg vert so utruleg glad når eg får høyre so fine ting om det eg lagar! Det gir meg ny giv og lyst til å halde fram.
    Handarbeid vil eg nok alltid halde på med, men eg har sett mørkt på blogginga til tider.. Synest alle andre har finare bilder og er flinkare til å skrive dei rette orda. Men ein må vel berre senke krava til seg sjølv. Eg er no relativt ny her i bloggverda..
    Takk skal de ha og god påske vidare!

    SvarSlett
  5. Beundra kreativiteten din Kristin!!! Åsso so flink som du e.... Ser at eg må ha meg ein tur innom Krukkehuset snart ;)

    SvarSlett