tirsdag 31. august 2010

Smakebitar frå København


DSC03899
DSC03906 Nåler på tur.:) Mi gode veninne med almaPalmanål.
DSC03927 Sykkeltur
DSC03918 Nyhavnen
DSC03945
Denne butikken snubla vi tilfeldigvis over, men det viste seg etterpå at den stod på lista vår.:)DSC03935 Nokre meter av desse fine banda måtte eg ha.
DSC03937 Denne vart med heim.
DSC03943
DSC03958 Susan Liebe sin butikk.
DSC03951 Grønlykke
DSC03949
Søstrene Grene
Ein av dei tinga vi skulle få med oss i Køben var loppemarked. Men det skulle vise seg at forarbeidet ikkje var gjort grundig nok… Enden på visa var at vi ga oss på heile greia. Målet med turen var i all hovudsak at vi skulle få tid i lag, så då får vi ta igjen loppemarkeda ein annan gong.

13 kommentarer:

  1. Hei Kristin!
    Så koselig med jentetur. Jeg har veldig lyst til København. Har bare vært der en gang men da var det bare full fart rundt omkring til forskjellige kunder sammen med sjefen. Ja, det var i mitt forrige liv som jeg ikke savner ;-)
    Tror pengene hadde fått ben å gå på, ja... Jeg liker så godt disse krusene fra Orla Kiely også.
    Og disse nålene dine er bare så veldig veldig fine.
    Klem, Sølvi

    SvarSlett
  2. Velkommen tebake!

    Ser ut så det har vore ein flott tur, og en kan ikkje få med seg alt... Bedre å setta pris på det en fekk gjort istedet for å "gremmes" øve det en ikkje fekk gjort :o)

    SvarSlett
  3. Herlig å lese + fine bilder. Jeg elsker København: )

    SvarSlett
  4. Nålene dine er så fine altså, og enda finere nesten på bilder hvor de er i bruk :)

    Ha en super onsdag!

    SvarSlett
  5. Ser ut til at du hadde ein knallfin tur til København! Det er jo ein snadder by! Eg var der i juni for fyrste gong - og blei heilt bergtatt! Sparer til ny tur!!

    Nålene dine er så unike og fine! Dei har særpreg! Eg må inn i butikken din igjen og kikke. Ventar på nåla som seier "pang"..:-)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  6. Aiai, så herleg! Gler meg til det vert min tur å besøke København! :)

    SvarSlett
  7. Hei :) ser ut til at du har fått med deg de viktigste butikker, neste gang prøv å sjekke ut butikkene rundt Studiestrædet også - mye bra der! :)

    SvarSlett
  8. Hei, så flott innlegg. København er også min favo, kunne gå rundt i gatene der i timesvis. Norge har litt å lære på den fronten ;-)) Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  9. Heisann:)Koselig Køben-innlegg!Køben er min favorittby over alle!Og du har vært innom alle mine favorittbutikker også!Girlie Hurly er bare helt fantastisk, jeg digger den butikken:)

    SvarSlett
  10. Den Girlie Hurly butikken likte jeg. Kanskje jeg skal legge frem som forslag her hjemme at vi må ta en tur København. Det er så mange spennende butikker der. Elsker folket og atmosfæren også.

    SvarSlett
  11. Å for en hyggelig tur du har vore på. Fin tid å reise på. Eg har veldig lyst å besøke københavn igjen. Det er ei stund sidan nå :)
    Klem

    SvarSlett
  12. Skal til København snart, og lurer på kalla butikk som hadde Orla Kiely krusa!?

    SvarSlett
  13. Hei Gunnlaug! Det var Girlie Hurly som hadde Orla Kiely krusa! Veninna mi kjøpte fire som vi kjempar om å få drikke av når vi er på besøk hjå henne. Kjempefine :)
    God tur til København!

    SvarSlett